Anketa-nastava na daljinu

Krajem protekle školske godine ispitano je zadovoljstvo učenika, učitelja i roditelja nastavom na daljinu. Učenici su izrazili zadovoljstvo organizacijom nastave na daljinu, naveli su kako se trude izvršiti na vrijeme svoje zadatke. Ponekad im je potrebna pomoć u organizaciji vremena i zadataka koje je potrebno izvršiti. Također, ponekad izostaje i motivacija za izvršavanje nekih zadataka. Učenici su izrazili brigu za svoje zdravlje i zdravlje svojih bližnjih te za uspjeh i ocjene u nastavi na daljinu. Nedostaje im druženje i igra s vršnjacima te kontakti koji su do pojave virusa covid-19 bili dio njihove svakodnevice. Virtualna komunikacija postala je oblik komunikacije koji zahtjeva mnogo prilagodbe.

Učitelji su u realizaciju nastave na daljinu uložili velik trud. Naveli su kako im je za pripremu sadržaja potrebno mnogo vremena, a često je za taj posao potreban i cijeli dan. Nedostaje im „živa riječ“, odnosno komunikacija s učenicima i kolegama.

Roditelji su naveli kako je njihova pomoć djeci potrebna svakodnevno, što zna biti vrlo izazovno uz sve ono što je svakodnevno potrebno obaviti. Pomoć roditelja bila je potrebna u organizaciji učenja na daljinu, rješavanju zadataka i poticanju na rad. Roditelji su također prepoznali da su djeca zbunjena i zabrinuta te da im nedostaje društvo vršnjaka.

Tekst: Monika Bajt Stepić, školska pedagoginja

Također pročitajte

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *